torsdag 31 mars 2011

Matblogg?

Håller jag på att förvandlas till en matbloggare? Jag tycker inte jag visar annat än matbilder, skärpning på de! Idag har jag om min lilla mamma varit på Överby och Torp för att handla småsaker till studenten och balen. De enda vi lyckades pricka av på listan var den vita klänningen jag ska ha på utsläppet. Jaja, nåt i alla fall... För övrigt fikade vi på Espressohouse, riktigt goda bagels har dom! Denna med tonfisk.


Precis hemkommen från stan där jag ätit middag med Lisa. Det var kvällsöppet i alla affärer och då har caféerna och restaurangerna öppet till 22. Vi gick till café roomer som nästan kommit att bli vårt stammishak och åt sammas sak som vi alltid äter, sallad med serranoskinka, cevreost och pinjenötter.Till efterrätt blev de en latte macchiato och 2 biscottiskorpor. Riktiga höjdare som jag varmt kan rekommendera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar