torsdag 17 mars 2011

Ett inlägg helt utan mening

Sitter här och och längtar till våren. Känns som att man inte riktigt kan lita på att "den" är här för att stanna än. Jag försöker ändå hjälpa den lite på traven, går i tunn jacka och så...Men om man anstränger sig riktigt noga och tänker på något annat så fryser man inte ihjäl, man tappar bara känseln i tår och fingrar. Men de är det värt! Idag har jag inte ätit en hel burk nutella men jag sov halva dagen som jag skrev(bara för att kompensera upp tantigheten). Sedan åkte vi till IKEA och vad gjorde vi där tror ni? Naturligtvis åt vi?! Och jag som precis plockat vuxenpoäng och "blivit med" IKEA family kort gladde mig ju extra åt hur billigt de blev! Sedan köpte vi lite nödvändiga och lite onödiga saker. Imorgon skall vi som läser religionskunskap B på studiebesök till jehovas vittnen och det kan ju bli intressant...Sedan skall jag hämta min lilla guddotter på dagis och mysa resten av dagen! God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar