lördag 19 mars 2011

Dag 01 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

Jag hatar semlor.
När de är älgjakt hejar jag på älgarna.
Jag hatar när folk säger hejdå när dem ska gå och lägga sig. MAN SKA SÄGA GODNATT(har en tvångstanke om att något hemskt händer annars).
Jag har hellre ont än mår illa.
Jaga skulle väldigt gärna ta dykarcertifikat.
Jag kan inte välja mat i varken mataffären eller på restaurang om jag är törstig. Det GÅR bara inte!
Jag var ungefär 16 år när jag förstod att låten ”Happy bithday to you ”(inte den traditionella men den de brukar sjunga på Prinsessan Victorias födelsedag) inte gick ”Happy birtday VIKTORIA”.
Jag hatar ordet snäll, det säger INGENTING om personen ifråga.
Mina bästa måltider under dagen är frukost och fika(fika är ett givet inslag varje dag).
När jag var liten var jag en bokmal utan dess like. Jag har fortfarande kvar alla mina barnböcker och har idag närmare 400 böcker som naturligtvis är sorterade i färgordning.

1 kommentar:

  1. Ebba väntar sååå till punkt 24...
    Godnatt...

    Kraaaam M

    SvaraRadera