tisdag 22 mars 2011

Dag 04 – Bloggfavoriter

Jag läser varje dag ett 20-tal bloggar. Eller ja…jag tittat på bilderna men några få läser jag slaviskt. Jag tänkte ge er en genomgång av mina bloggar-topp-10(utan inbördes ordning).
Carolina Gynning – Gynning är skön, hon målar lite här, reser lite där och har så dålig engelska att de får tårarna att spruta. Men jag gillar tjejen, ibland kan hon dock bli lite djup men hon är smart och härlig. Ett hett tips är att läsa hennes böcker, man blir en lite bättre människa efter det.
Sofi Fahrman– Sofis blogg är härligt overklig. Ena dagen på en run away i New York andra dagen på en alptopp i Verbier. Roligt och många fina, unika bilder.
 Ebba von Sydow– Ebba är de mysigaste jag vet. Hon bakar bullar, pyntar med tulpaner och piffar upp det tråkiga tantprogrammet Go kväll. Sen känns hon ju extra härlig efter som hon är en västkusttjej precis som jag.
PT-Fia – PT-Fia bjuder på många bra låg-kolhydratrecept vilket jag tycker om!
Shopping and Fashion - Therese är den bästa modebloggen jag hittat. Hon varvar Marc Jacobs med H&M på ett fenomenalt sätt. Hennes fina collage och layout gör inte bloggen sämre.
Chloé Schuterman - Man kan ju tycka vad man vill om hennes liv och det faktum att hon är tolv(!) men man måste ju bara kolla lite gran…
Anitha Schulman – Festlig brud. Har rätt i mycket men ibland kan hon vara lite väl neurotisk för min smak, men ändå värt ett besök.
Blondin Bella – Jag är besviken på BB, hon tog min bloggoskuld, så jag kan inte riktigt skiljas från henne men jag börjar bli lite trött. De är lite för mycket ”businesswoman”, ”Inspirationsinlägg” och ”Egoboostar”. Men jag hoppas att den gamla BB kommer tillbaka inom en snar framtid. Någon konstig hatkärlek där…
Katrin Zytomierska - Katrin är min bloggdrottning nr 1.  Jag tycker inte hon behöver någon presentation LÄS! Mer Katrin åt folket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar