tisdag 15 mars 2011

Lisa

Idag fyller min bästa och nyaste vän 19 år. Ett helt år gick vi i samma klass helt ovetande om varandra. Ja alltså, jag visste ju att hon fanns, men jag visste ju inte hur bra hon var. Men nu vet jag! Det är henne jag ringer om något fruktansvärt har hänt, och de är henne jag ringer om något underbart har hänt men framför allt är det Lisa jag ringer om något meningslöst har hänt…Ja ni vet att McDonalds har börjat med en ny McFlurrysmak eller något sånt. Här om dagen fick jag tillexempel ett sms från henne där hon skrev att den första skidliften uppfanns på 1850. De kan ju alltid vara bra att veta!Vem vill inte ha en kompis som lär en sånt? Jag vill i alla fall! Hon har många kvaliteter men en av dom är att hon gillar mat! De gör ju ja me, så de passar ju bra. En annan är att hon inte är en mes, vi gillar nämligen inte mesar. Dessutom är hon snygg och smart.
Grattis fina du!   
Imorgon ska vi fira henne!

2 kommentarer:

  1. Men gullisen, jag ska följa din blogg slaviskt, hälsn Moster

    SvaraRadera
  2. Får väl "gratta" Lisa här då: GRATTIS LISA!
    Kram Marika

    SvaraRadera